2022. február 28., hétfő

Színházban

Már decemberben megvettem a jegyet, direkt azért, mert Fanni nagyon szereti ezt a könyvet és még nem látta ezt a musicalt, nekem meg egy okkal több, hogy még egyszer megnézzem. Nyilván akkor még nem gondoltuk, hogy a nemzetközi hangulat fokozódik... 

Az utóbbi napok eseményei szívfacsaró áthallást adtak néhány dalnak és hangulatában az egész darabnak. Pedig volt ám benne móka is, és eleve a tény, hogy mégis Szabó P. játszotta Kőniget (eredetileg Magócs Ottó volt kiírva, még kb 1 hete is) nagyot dobott nálam az előadáson. Mondjuk én ugye elfogult vagyok, de tőle hallottam eddig a legszebben és leghitelesebben előadni a Jellemdalt. Kardffy Aisha csodás és nagyon illik rá ez a szerep, alkatilag is és hangilag is remek volt. Füredi Niki tűpontos és mindig határozott hangját nagyon szeretem, most sem csalódtam, szépségesen énekelt. Udvaros Dorottyának van egy nagyon érdekes kisugárzása, szerintem abszolút gyengén énekelt, mégis vonzotta a szemet és az előadása kárpótolt a hibákért. 

Örültem, hogy megnéztük, remélem, Fanninak is átadta a könyv hangulatát a musical És nicsak, pont ennél a fotónál sikerült megállni….



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése