2022. augusztus 25., csütörtök

Ingyenreklám - Vakvarjú

 Talán már korábban is írtam, hogy a Vakvarjú éttermet (mostmár étterem-láncot) nagyonszerű helynek tartom. A belvárosit személyesen is teszteltük pár éve, kicsit nyüzsi, de pompás hely, finom, magyaros ételekkel. Az Újlipóti (a RAM mellett) a német kollégáknak is bejött, gyakran foglaltam nekik asztalt oda. 

Most felfedeztük magunknak a Kopaszi-gáton lévő Beach-Vakvarjút, ami talán kicsit kilóg a brand-ből, mert inkább nemzetközi konyhára épít (az ételek nevét itt-ott ki sem tudtam olvasni), de a magyaros ízvilág azért megmaradt.

Én Pulled-pork queasadilla-t ettem joghurtos zöldsalátával és guacamoleval. Kerestem képet az étterem honlapjáról, mert ott nem akartam nekiállni fotózgatni:


Hát ez valami mennyi volt! Komolyan mondom, régen ettem étteremben ennyire jól eltalált ízeket. Zseniális, minden morzsája!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése