2023. január 18., szerda

Csapatépítés - december

 Visszakanyarodunk egy kicsit decemberhez, fogalmam sincs, ez hogyan maradt ki a mesélésből, de csak most nézem, hogy nem is írtam róla.

Szóval, a cégnél lehetőség van csapatépítő programot szervezni. Nyilván ennek megvannak a keretei, de a lényeg, hogy a vállalat anyagilag is támogatja, nem csak elméletben. Én magam vagyok a csapat (egyszemélyes Gizike hadosztály), így a saját részlegem csatlakozott még pár ilyen kisebb taglétszámú egységhez. Ezt az programot kivételesen nem én szerveztem, hanem a recepciósnak kinevezett, ámde HR-es feladatokat ellátó Maggie (ő is olyanfajta, mint én, minden sz.rt is rá lehet sózni. Nagyon ügyes egyébként, jól áll neki a szervezkedés é a kreatív munka is)   

A Dabas Deli Bisztróban még sosem voltam, trendi-fancy hely, kicsit túlárazott szerintem, de pazar ételekkel és modern, kicsit macsós, de stílusos enteriőrrel.

A csapatépítő rész egy karácsonyi asztaldísz elkészítése volt, ehhez kaptunk segítséget és alapanyagokat, a hangulatról pedig mi magunk gondoskodtunk. Szerintem csodaszép asztaldíszek születtek, az alkotás folyamata is élvezetes volt, a vacsora pedig mind szemre, mind ízre nagyon gusztusos.

A csapatot nem tudom, mennyire hozta össze, a közös élmény persze valamennyire biztosan.

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése