2023. január 25., szerda

Scrap oldalak

Januárban jó sokat scrappeltem. Egyrészt befejeztem a 2022-es családi albumot (juhúúú, már úton van) másrészt a bingó játékban sok-sok oldalt készítettem. A Cewe-bingónak egyébként az a lényege, hogy minden hónapban van egy 24-es bingó lap, amin 24 témakör van, ezekkel kapcsolatosan kell oldalt készíteni, vagy fotóval nevezni. A 24-en belül 4 db speciális feladat, ezek hétfőnként kerülnek ki a halado.fotokonyv.hu oldalra és ezekért extra jutalom járhat. Az összes többi feladatot bármikor lehet teljesíteni, amikor idő, kedv, ihlet fotó adódik az embernél. 

Csomag: még egy kis karácsonyi feeling: a céges karácsonyi csomagok logisztikája (érkezés, átszámolás, kiosztás, eltárolás, elszámolás) is fájt a fejem, de végül megoldottuk... 


#4B93bf: ez egy hexadecimális színkód, nagyjából a kabátom színét takarja. Az év első sétatúrájáról készült fotókkal

Festegetés: bár inkább pasztellkréta, de még belefért a kategóriába, avagy vatikáni látkép az Angyalvár teraszáról.

Kör hátán kör: ha kör, akkor nálunk focilabda...

Pillanat: egy elcsípett pillanat az online-teázásról karácsony után, szilveszter előtt.

Sötét: hát igen: ha sötétben dolgozom, fel akkor már jó segítség a szemüveg (szerencsére más esetben nem kell, könyvolvasáshoz se. Egyelőre)  Piros...

Unalmas: fergeteges volt a partihangulat a Zuramék karácsonyi bulijában....

Lesz még 4-5 téma, amihez nem készültem még el, a többi oldalt mutattam, vagy fotókönyves oldal lesz, ezt majd mikor megérkezik a kész album, akkor mutatom nektek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése