2023. december 18., hétfő

Parti-hangulat

Idén a céges karácsonyi parti szervezési része jórészt Maggie kolléganőmé volt. Nekem csak ötletelnem kellett partiajándék ügyben, aztán megrendelni, és elkészíteni a kis lapokat a kulcstartókhoz, megrendeléseket készíteni SAP-ban, hogy a számlázás gördülékenyebben menjen majd, a meghívókat kiküldeni, a buszos táblát összeírni, főnöknek szólni, hogy időben odaérjen, és a helyszínen kicsit észnél lenni. 

Ja, meghát ruhát találni a partihoz, mert nyilván én sem akartam lemaradni a csajoktól, akik már hetekkel ezelőtt nagyon készültek erre és teljesen elkeseredtem, hogy normális áron nem találok normálisan álló ruhát. Nem tudom összeszámolni hány helyen néztem, próbáltam és jöttem ki, hogy
1., banyek egyik sem állt jól,
2., banyek, ennyi pénzt nem adok ki egy ruháért, amit 1x veszek fel.  
Úgyhogy azt utolsó héten elengedtem a témát és előkotortam ezt a 9 (igen, kilenc) évvel ezelőtt, a hálaadás-napi partira beszerzett ritty-rüttyöt, amiben akkor nem tudom, hogy néztem ki, de most tök jól állt. 

A Lazí-tó liget nagyjából az utolsó olyan rendezvényház a környéken, ahol szűkösen ugyan, de még elfértünk, 360-an jöttek el. Idén volt külön bűvész-ceremónia mester, aki annyira nem varázsolt el minket, de legalább a lebonyolításban segédkezett. A szelfi-boxnak talán még nagyobb sikere volt, mint tavaly. Idén másik DJ-t választott Maggie, de szerintem ugyanazokat a számokat játszotta le ő is. Hajnalban még egy majdnem-záró ACDC-t is lejátszott a kedvemért, közvetlenül ezután hívtuk a mentőt egy lánykához, aki totál KO lett. (a zenének és a rosszullétnek valószínűleg nem volt köze egymáshoz, a szoros párhuzam az elfogyasztott alkohol mennyiségével állt fenn - azóta beszéltünk, jól van.) Megvártam még, hogy elinduljon a mentő, taxiba raktam egy szintén eléggé megfáradt másik kollégát, majd hazafuvaroztam 2 managert és egy pénzügyes lánykát (nem mondanám, hogy józanok voltak, de ők legalább tudtak magukról) És már huss, el is röpült az idei karácsonyi parti. 

Hangulatfotókkal jövök még, addig is itt egy parti arcos oldal. A fotó a főnökkel egyébként megtévesztő: kb másfél fejjel magasabb nálam, de rajtam magassarkú cipő volt (+10 cm), ő meg rogyasztott térdből (-5 cm) Mondjuk ő így sem fér bele a képbe.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése