2010. június 3., csütörtök

Pedagógusnap

Vasárnap pedagógusnap lesz.

A Zuram még mikor összejöttünk kijelentette, hogy ha fel merem köszönteni eme jeles napon, akkor kitekeri a nyakam. És mivel nem akarom kockáztatni a fővesztést, így most csak Nándi óvónénijeit köszöntöm.

Évzáróra készítettem nekik fényképet, ezt holnap kapják meg, és csináltam egy kis videót is az elmúlt 2 év képeiből, mintegy búcsúzásképpen.

(Itt Inárcson az ovinkban az óvónénik nem viszik tovább a csoportot, van kis-középső és van nagycsoport, külön-külön óvónénikkel. Nagyon sajnálom, és tudnék írni cifra jelzőket, de nem teszem, merthát mégiscsak nyilvános blogot írok)

Nagyon köszönöm én személy szerint is a gondoskodást, tanítást, odafigyelést és szeretetet, amit Nándi kapott (és amiben én is részesültem kicsit)

Edit Néni, Éva Néni, Erzsi Néni, KÖSZÖNJÜK!


Zene is van, kapcsold be a hangszórót :)

Ha itt nem menne, akkor itt van közvetlen elérés:
Ovis mozi

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok,

    köszönjük szépen nektek ezeket a szép szavakat, ezt az összeállítást.

    Erzsi néni

    VálaszTörlés
  2. Meghato.Gyonyoru.
    Jo volt kicsit reszese lenni.

    VálaszTörlés