2010. augusztus 20., péntek

Édesanyám virágoskertje

Nem szép dolog más tollával ékeskedni, de muszáj feltennem néhány képet, amit anyum kertjében fotóztam. A gyönyörű virágok tehát nem a mi kertünkben pompáznak (sajnos), de legalább így kicsit magaménak érezhetem őket.
(az, hogy nálunk nincsenek szép virágok, annak több oka is van: foghatnám persze a kutyára is, mert ugye virágágyást remekül tud kiásni, és meglocsolni a maga módján, de az a nagy igazság, hogy lusta disznó vagyok és sokszor elfelejtek locsolni, meg gyomlálni, meg hasonlók. DE legalább az orchideáim gyönyörűek az ablakban, nagyon jól érzik magukat, többször virágoztak már. Őket majd máskor fotózom)

Nagyon vegyes képek, van, amit még júniusban készítettem:

Látkép (eredetileg a zuhogó esőt próbáltam fotózni - kevés sikerrel)

Becsapós kép...

"Rózsa, rózsa, harmatos"

Lila

Kövirózsa

Öntözés közben

Trombita



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése