2012. január 30., hétfő

A boldogság kék madara

Bóbita új készletének Blue Bird nevet adta.
Két oldalt hoztam vele, az elsőn Zurammal épp a CeBiten fotóztak minket a Fuji standnál 2003-ban. Zuram saját bevallása szerint ez a kedvenc képe rólunk, szerintem mondjuk nekem elég béna a fejem, dehát mindegy. Nagyon tetszett ez a template, de valahogy nem sikerült olyanra, ahogy igazán szerettem volna, talán csak azért, mert már túl sokmindent tettem hozzá körítésnek. De azért szívem csücske lett, már csak azért is, mert mi vagyunk rajta.


A másik oldalt pedig Zitz LO-ja ihlette, a CT-s fórumba tette fel az oldalát az érettségi képével, és ekkor jutott eszembe, hogy az én tablóképem háttérszíne passzol ehhez a készlethez:


Credits: 
Scrapinsider, a DigiridooScraps, WithLoveStudio

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése