2012. január 26., csütörtök

CD borító

Akkor most, hogy végre Kriszta barátnémhoz megérkezett a CD a fotóival, közzétehetem a múltheti Cewe kihívásra szánt oldalt is. 
A múlt héten az After the Christmas blogtrain pakkjaiból kellett válogatni, és én az aktuális fejlécem mellett egy CD borítóval is neveztem, amit Krisztának készítettem a fotóihoz. A CD-t és a borító(ka)t meglepinek szántam és addig nem akartam publikálni itt, amíg meg nem érkezik postán.
Blogfejléc:
Felhasználtam köszönettel: Beedee, Bjud, Kovaxka, Krisssz és Toni vagonjaiból

és a meglepi CD borító, Kriszta kedvenc fotójával:
Felhasználtam köszönettel: Krysty papírját, Toni kacskaringós szivecskés szépséges díszét, Krisssz tejútrendszerét és cetlijét sablonnak használva

2 megjegyzés:

  1. Oh bébi, és még a bloglécedben is ott vagyok.... Szétvet a büszkeség! :)

    VálaszTörlés
  2. Ha a borító mögé még egy meglepi cd.-t is tennél fotóiddal az lenne ám a tutti!

    VálaszTörlés