2012. március 20., kedd

2!

Ma két éves a legifjabb kisfiam*. Isten éltessen Nimi!

Azért (is) jó nálunk szülinaposnak lenni, mert ideális esetben az ember 3x kap tortát, köszöntést, játékot, puszikat stb. Az itthoni köszöntést estére tervezzük, de hétvégéről van pár képem.
Így fúj a szülinapos...
 ...de azért ha nem néz oda, a nagyok is lecsapnak a lehetőségre
és így örül a tüzijátéknak:

És persze nem múlhat el szülinap scrap-es oldal nélkül (lesz még egy pár ezen kívül, gyanítom):
Felhasználtam köszönettel: Rainbow Design-Retro Birthday és Snowdrops készleteit

Képzeljétek, a napokban kaptam, nyertem, letöltöttem készleteket. Rainbow Kata megajándékozott a Retro Birthday csomaggal, és szintén nála töltöttem le a Snowdrops készletet. Aztán Osli írt, hogy én nyertem meg a farmeros készletét, annyira örültem mindnek. Írok majd erről részletesen a kreatív blogomon is. :)

És még mindig van ám mondandóm! Mázsáltunk a héten (még múlt héten) kedvenc védőnőnknél, jelentem a szülinapos 11,7 kg 86 cm okos, ügyes, és leszámítva az aprócska tényt, miszerint családon belül kiérdemelte a KukaBalázs becenevet teljesen átlagosan fejlődik. No, igen, nem egy bőbeszédű. Vagyis nem is jól mondom. Beszél ő, csak mi nem értjük. Persze vannak szavak, amiket sikerült dekódolni (anya, apa, mama, papa viszonylag érthető, aztán van a tete, ami elég sokmindent befed, pl tessék, vagy tegyél bele szörpöt, stb. Na és ott vannak a fontos dolgok, mint a Bagyi (alias Bogyó és Babóca) valamint a Babagyi, alias Kisvakond. A többit még nem értjük)

Írnék még, mert van mit, tegnap kézműveskedtünk a fiúkkal, de az eredmény majd csak pénteken mutathatom meg (ha erre jártok, megnézhetitek az ajtónkon egyébként), mert Theresa új scrapbookos készletéből alkottunk, ami csak pénteken jelenik meg... Addig is mindenkinek szép napot!


*már nem merem azt írni, hogy a legkisebb, mert súlyban már nem a legkisebb...

2 megjegyzés:

  1. Akácos Viktória2012. március 20. 13:20

    Boldog születésnapot kívánunk Niminek!

    Viki és Ákos

    VálaszTörlés
  2. Kérem a fotókat a címemre küldeni,mert innen nem tudom kimásolni. Nimi "beszédjét a Forma 1 nézése alatt mondott szavaiból kell majd megfejteni Előzéskor "őőőőő atta" felkiálltást figyeltem meg!

    VálaszTörlés