2012. március 11., vasárnap

Fotókönyv borító

A héten a Cewén fotókönyv borítót lehetett tervezni a kihívásra. 
Jó sokáig gondolkoztam, hogy mivel menjek, végül összehoztam gyorsban ezt a borítót, kb ilyen lenne a scrapes oldalaim gyűjteménye. 
Felhasználtam köszönettel: Kovaxka, Krisssz, Bóbita, Beedee, JenC, Bjud, Natalie, Rainbow, Camomile, Timo, BVS Design

 Ezt az oldalt pedig Simple Girl Scraps Simple Spring készletével készítettem. A fotó tavalyi, remélem, hamarosan tudok hasonlókat készíteni (türelmetlenül várom, hogy kibújjanak a tavaly elültetett krókuszok és tulipánok)



4 megjegyzés:

  1. A tavalyi is jól sikerült! Az idei pedig még jobb lesz.

    VálaszTörlés
  2. Szuper látni Titeket ezen az oldalon! Csabikáról több képet kérnék: Szatyi
    "Pisont Pista a legnagyobb cigány!!!"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szatyi!
      Csabika maga kérte, hogy töröljem a régi képeit. Azóta csak hébe-hóba rakok fel róla, azt is külön engedéllyel. Rend van itt kérem. Rend és fegyelem :))))) Puszi

      Törlés
    2. Szatyi!


      A felsotestem tokeletesre van gyurva, ha erre gondolsz. (Ezret is rejtozkodom..)

      Törlés