2013. december 1., vasárnap

Advent

Advent első napjára el is készült a koszorúnk. Na, jó, már tegnap. Az alapot már októberben megvettem, de a rávalókra idén nem nagyon gondoltam, így szombaton délelőtt hümmögtem egy sort az adventes szatyrom felett, hogy mi legyen, bár igazából csak baromi lusta voltam elbattyogni a boltba. Legnagyobb meglepetésemre még 4 piros gyertyát is találtam, bár utólag emlékszem is rá, hogy tavaly azt akartam a koszorúra tenni, de ahogy rászúrtam a tüskére, kettő hosszan megrepedt. Na, most alul összeolvasztgattam, így meggyógyult, és a koszorú is összeállt, szokás szerint minimál stílusban. (díszítés gyanánt Csongorom belenyomkodott még néhány piros fejű gombostűt is :) ) Középre egy karácsonyfadísz került, ami szenteste majd felkerül a fára.

Egyébként karácsonyra készülődvén néhány hete vettem egy új karácsonyfadíszt is (csak hogy tartsuk a szokást), és nagyon visszafogtam magam, mert a gyönyörűséges hatalmas üveggömb helyett egy cuki, kicsi (üveg) baglyot választottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése