2013. december 7., szombat

Mikulásvárós

Annak rendje és módja szerint 5-én kipucoltuk a lábbeliket:

Nándi annyira izgatott volt, hogy lefekvés után is 10 percenként csekkolta, van-e már valami a bakancsában. Még este 11-kor is fenn volt, bevallom, én már hamarabb elaludtam... Reggel fél 6-kor már ott topogott, hogy jött a mikulás. Én nem ngyon voltam lelkes, így fordultam még egyet és magamra húztam a takarót. Végülis 5:55-kor megszántam (miután már 5 perce zörgött valamivel) és kibontottam neki az áhított Máriós pez-tartót. Virgácsot senki nem kapott, ami Nándi nehezményezett is, "mert azzal olyan jól lehet kardozni"...

A kiscsoportban előző nap szóltak, hogy kicsit csinosabban menjünk, nem kell nagyon kiöltözni. Így reggel kockás ingesbe öltöztettem a  fiúkat.
Az oviba érve konstatáltuk, hogy a nagycsoportban mindenkin fehér ing és fekete nadrág van, Csongikám el is pityeredett, így hazanyargaltam és hoztam neki ünneplőset.
A mikulás először a kiscsoportba ment, Nimród, ahogy meglátott, rögtön elkezdett nyavalyogni, így odamentem hozzá, így próbáltam fotózni a gyerekeket. Végül azt hiszem, mindenkiről lett csomagátvevős kép is, kivéve az enyémről, mert nem mert odamenni, sőt, annyira kapaszkodott a lábamba, hogy én is alig és rám bízta a csomag átvételét is. 

A nagycsoportban műsorral is készültek és végül a mikulást is bevették a buliba (aki egyébként nagyon vicces is volt, mondta, hogy a fotókból mindenképpen kér ő is) Csongi kisebb derültséget keltett, mert olyan tempóban vette el a csomagot, hogy az egyik lába itt, a másik ott és már szaladt is vissza a székhez :)

Nándi ma nem volt a suliban (hasmars, egyébként a fél osztály hiányzott még tegnap) így az ő csomagját a tanító néni nekem adta át.

Itthon este személyesen is látogatást tett nálunk a nagyszakállú (Nándi egyébként nem morcos, csak ilyen a "komoly fotóarca") Volt zsákjában minden jó, még a szomszédoknak is jutott :) Miután elment, majd kisvártatva megérkezett papa, Nándi megjegyezte: papa, te már harmadjára maradsz le a télapóról... 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése