2013. december 31., kedd

Utolsó

Az év utolsó bejegyzése (is) a scrapbookról szól. :) Az utóbbi hetek oldalai következnek.

Még jópár héttel ezelőtt Dido kihívására készült oldalam, amin szerepelnie kellett a Thankful szónak:
Credits: Anna Aspnes, Dido Designs

Heticewére készült ez az oldal, amiben valamilyen hullámnak, ívnek kellett lennie:
Credits: Anna Aspnes, Dido Designs, ValC Designs

Mikulásos:
Credits: OsDesign és Magyarenn

Heticewére csillogós, karácsonyos minimáloldal, fotó nélkül:
Credits: Anna Aspnes

Anna Aspnes liftelős kihívásra:
Credits: Anna Aspnes

Anna Aspnes kihívásra illetve megelőlegezve az újabb fotókönyvet (amiből még egyetlen oldal sem készült el...) Szóval, az eddigi családi albumok borítója mind AA készleteiből készült, van rajta valami firka és a bal felső sarokban valami kis elem (virág, gomg stb)
Credits: Anna Aspnes

És így évzárásként itt egy BUÉK-os oldal, amit az eheti Cewe kihívásra készítette. Az eheti feladat az én kihívásom (én találtam ki): liftelni kell egymást, illetve bárki oldalát a Cewe galériából. Én Hékás oldalát vettem inspirációmul és készítettem el az év utolsó scrap oldalát. Ezzel kívánok mindenkinek nagyon boldog új esztendőt!
Credits: Anna Aspnes



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése