2014. október 21., kedd

Elfújta a szél

Nővéremet sikerült megint színházba csábítanom, na, jó, nem kellett olyan nagyon győzködni, jött ő magától.
A darabot én választottam, nem kis hátsó szándékkal arra a napra, amikor a főszerepet Szabó P. Szilveszter játssza.
Fogalmam sincs, mikor változott/változtatták meg, de végül Rhett Buttlert mégsem a művészúr alakította, hanem Szerényi László és igazság szerint másod-harmadszereposztás volt az egész gárda.
Persze, innen szép nyerni - mondtam a barátnőmnek kicsit magamat is vígasztalva a darab előtt, de az átütő siker elmaradt részemről.
Az első felvonás roppant erőtlen volt, néha azon gondolkodtam, hogy esetleg mi ülünk rossz helyen, hogy ennyire vacak a hangosítás és mintha mindenki csak erőlködne és nem énekelne, de aztán néha kieresztették a hangjukat és akkor teljesen jól szólt.
Arra szintén nem sikerült rájönnöm, hogy a jellemfejlődés és a párkapcsolati viszonyok alakulása azért "nem jött át", mert nagyon meghúzták a darabot, (nyilván 5 órát senki nem akar színházban ülni), vagy ma egyszerűen rossz passzban voltak a színészek.
Azért Suellent játszó Fejes Szandrát kiemelném, szerintem az egyik legjobb, hanem a legjobb alakítást nyújtotta.
Sajna a darab drámaiságára én nem voltam felkészülve, ez egyáltalán nem a színészek hibája, hazatérvén még órákig nem tudtam aludni, bár ez legtöbbször így van velem színház után.

És most olvastam, Szilveszter kapta az Aranykotta díjat (khm, khm, én is rá szavaztam :D ):
http://vivalamusical.hu/hirek/arany-kotta-dij-2014-nyertesek

Szokásos fotót készítettünk, amiről persze csak mi tudjuk, hogy mi volt a szereposztás :)


És van egy másik is, szülinapos cica-sütivel, amit az én drága jó Zita barátném sütött :D


Összességében persze jó volt, hogy megint kikapcsolódhattunk és nagyon szeretném megnézni Szilveszterrel és Szulák Andreával. Na, ki jön velem decemberben színházba???

1 megjegyzés: