2014. október 29., szerda

Tarzan park

Még nyáron kinéztem a Tarzan parkot lehetséges "uticélnak", végül azt hiszem, nem jutott rá időnk. Szeptemberben viszont felkerekedtünk, apáját bevittük "sörfesztre", mi meg továbbgurultunk Újpestre a Tarzan parkba. 

A belépti díj kiperkálása után a gyermekeket szabadjára engedtem a mintegy 2 hektáros területen. 
Aki még nem hallott (és nem is látott fotókat a) Trazanparkról, annak érdemes megnézni ezt a honlapot, ahol virtuális sétát lehet tenni:
http://tarzanpark.hu/panorama/index.htm

Kb fél órán tornádószerű rohangálás után hajlandóak voltak továbbállni az első (!) csúszdától - ami egyébként kb 4 emelet magas és mire feljutottak kifulladtak, de csak mentek-mentek rendületlenül. Igyekeztem úgy fotózni, hogy a méretek is látszódjanak :)




Nimiről nincs túl sok kép, mert hamar elfáradt és sokat nyűglődött, de ez a pálya különösen tetszett neki, többször is végigment rajta.

Nándi itt is rátalált a csúszópályára, itt viszont segíteni kellett a "kötelet" visszavinni (nem úgy, mint a Mammutt mögötti játszótéren), így én is kifáradtam rendesen...

Csongi megtalálta a mászókákat is, röviddel ezután Nándi is követte.

Fejlesztettünk egyensúlyérzéket rendesen. Mondjuk főleg ők. Én nem annyira.

Nem is Csongi lett volna, ha nem mászik fel tök egyedül a falon, be az ablakon.

Kalóz a tengeren :D


Összesen kb 2 és fél órát maradtunk, de Nimi már iszonyat nyűgös volt, a végére teljesen elfáradt és gyakorlatilag semmi nem volt jó. Egyfolytában nyüszögött, a játékokra már nem akart felmenni, de menni sem akart haza, úgyhogy kb üvöltve hagytuk magunk mögött a Tarzan parkot.


1 megjegyzés: