2014. október 24., péntek

Scrapbook oldalak

Ismét scrap oldalakat hoztam :) Vannak köztük régebbiek is, nem tudom, miért maradtak le korábban...

Pl ez is egy korábbi Cewe kihívásra, ahol elmosódott háttérrel kellett alkotni és továbbifeltétel volt a pókháló és a szárny. A téma adta volna a fantasyt, de abban nem vagyok túl jó, így kicsit csaltam, és olyan fotót választottam, ahol elmosódott a háttér és szárnyas jószág látható. (egyébként Tácon fotóztam, a Gorsiumban)
Credits: Natali Design

Ez szintén Cewe kihívásra készült, ahol egy oldalt kellett liftelni (az oldalt inspirációul használva újat de kicsit hasonlót készíteni)
Credits: Anna Aspnes, Natali Design, Bóbita Design

RAK kihívás is volt, ami annyit jelent, hogy más fotójával, másnak ajándékba kell készíteni oldalt. A dolog érdekessége, hogy pont előző nap kértem fotókat CT oldalhoz Kriszta barátnémtól, így égi jelnek vettem a kihívás témáját és mégsem CT oldal lett.
Credits: Natali Design, Beszteri template

Én pedig ezt a fantasztikus dögös nőcis oldalt kaptam Nessitától:

Aztán itt van még egy Cewés kihívásra készült oldal, ahol sorozatfelvételt kellett oldalba foglalni. Én kicsit összemostam több felvételt, így született meg ez a csokordobós oldal (az esküvőről hozok további képeket hamarosan)
Credits: Natali Design

Ezen a kihíváson pedig valamilyen rajzfilmfigurát is kellett megjeleníteni. Én biztosra mentem, és nem csak a dekoráción, hanem a képeken is Garfield szerepelt, a Lurdy játszóházas tábori emlékeket megörökítendő.
Credits: Natali és NA 

Ezt szintén Cewés kihívásra készítettem, a hobbimról:
Credits: Anna Aspnes

Van még talonban, azokat majd legközelebb..

1 megjegyzés: