2014. október 27., hétfő

Scrapbook oldalak

Múltkor lemaradt egy pár, most folytatom.

Cewe kihívásra idézetet és nagy virágot kellett megjeleníteni az oldalon. Nos, épp fotókönyvet készítettem (ami talán még nem publikus, így majd kicsit később mutatok belőle személyesebb oldalt) Ezen sok-sok idézet van és nagyvirág is akad.
Credits: Natali Design, Bóbita Design, OsDesign

Lassan készül a jövő évi naptárunk is. Nagyon lassan. A tavalyi szezonról pl havas képünk egyáltalán nincs, úgyhogy eléggé gondban vagyok 1-2 hónapnál. De a február készen van!

2 hete nagyon trükkös feladat volt: foglald oldalba, hogy ahelyett, amit csinálsz (csinálnod kell), mivel foglalkoznál szívesen. Én ezt alkottam, ahol a nagy képen az én bal fülem látható :)  És aki elég szemfüles, az a 'cluster' részeként felfedezheti az irodai székem sziluettjét is (a "mi helyett" kategória részeként). Az asztal is ott van, csak az nem annyira látszik. Szóval amit igazán szeretnék és szeretek csinálni az a fotózás. Így vigyorogva, mint ahogy a bal fülem is mutatja. 
Credits: Palvinka, Anna Aspnes

Esküvős oldal után ismét esküvős: a múlt héten nem saját esküvőről kellett oldalt hozni és idézetet rátenni. Számomra nagyon kedves fotóval alkottam és egy nagyon kedves dalszöveget írtam rá (MIchael Buble: Everything)
Credits: Anna Aspnes


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése