2016. december 15., csütörtök

Hangolódunk

A készülődés jegyében már mutattam a koszorúnkat, de sok-sok apróság is történt még velünk adventi hangulatban.

Pl december elején néhány szülővel feldíszítettük Csongiék osztálytermét:


Családilag elmentünk Tárnokra az üvegdísz gyárba (Szabó Üveg kft). Csodálatos volt, a gyerekek is ügyesek voltak és sok-sok gyönyörű dísszel jöttünk haza (nem, az utolsó képen nem mind a mienk)




Mikulást vártunk és hajnalban már csokit ettünk (vagyis ők... én speciel nem)


Tállyáról bort hoztunk:

...és hazafelé megálltunk a Buffalo Billben Szerencsen:


Én a Mercure Budapest Korona hotelpartnertalálkozójának keretében adventre hangolódtam, volt ott gospel kórus, forralt bor, és ilyen cuki sütitartókat készítettünk (sütit is kaptunk bele)


Mézeskalács házikót is sütöttünk a srácokkal (megszenvedtem az összerakást, de elsőre nem is annyira rossz)

És ha már lúd, legyen kövér, kipingáltattam a körmeimet is:

A képeslapok nagyrészét már postáztam, ma megvettem a fenyőt is (csodaszép!), megrendeltem a libamájat, Nándi és Csongi is vitt a suliba "cipősdoboznyi" ajándékot a rászorulóknak, és még vár ránk a céges karácsonyi vacsora, ovis karácsony, focis évbúcsúztató és hamarosan itt a karácsony :) 



1 megjegyzés:

  1. Ami azt illeti pörgős heteitek vannak! És ott volt még a vágás is! Jöhet a pihizés párnapig!

    VálaszTörlés