2016. december 30., péntek

Karácsonyos

Idén megvettem álmaim karácsonyfáját (szentségelt is a Zuram amíg befaragta), ami beterítette a fél szobát, pedig tényleg nem kicsi a nappali.
24-e délelőtt fel is díszítettük, előtte szokásos családi-szaloncuki kapcsozás (Nándi végig segített, nagyon ügyes volt)

Ilyen szép lett:

Délelőtt esett egy kis hó is, így igazából fehér karácsonyunk lett.

Fel is vettem az új pólómat, amit majdnem a mikulás hozott (kicsit késett a posta) Trónok harca könyvekben/filmekben kevésbé járatosak kedvéért: a grafikán látható pasit Jon Snow-nak (Havas Jon-nak) hívják. Így szabad fordításban kb: karácsonyra csak Hava(s)t szeretnék...

Vacsi előtt gyors családi fotózás (mondjuk úgy, hogy tavaly jobban sikerült, idén 10-ből 1-en találtam elfogadhatónak a fejem, a pólóm állásával meg végképp nem tudtam mit kezdeni de mindegyis, ilyenek vagyunk mi) Meg is scrappeltem, mert közben a kreatív csapatban szükség volt új oldalra (Credits: SoMa Design)

Vacsi után pedig ajándékosztás: a gyerekeknek idén közösen vettünk egy Nintendo Wii U-t, amin tv-n is tudnak játszani (3 konzollal)+ könyveket kaptak. Én a Zuramtól színházjegyet kaptam a Pál utcai fiúk c. musical-re, amire már régóta szeretnék jegyet venni, de sose lehetett kapni. Nándiéknak ez a kötelező olvasmány, így mi ketten fogunk majd menni.

2017-es családi naptárunk is készen lett:

Lapozható formában 30 napig megtekinthető ide kattintva:




1 megjegyzés: