2018. július 7., szombat

Színházban szabadtéren - Hegedűs a háztetőn

Karácsony után jutott eszembe, hogy milyen jó ajándék lett volna a szegedi szabadtérire jegyet venni a családnak. Végülis évközben is van mindenféle ünnep, aputól és tesómtól kérdeztem, hogy érdekelné-e őket a Hegedűs a háztetőnre jegy. Sajna normális helyen má nem tudtam foglalni, ezért megkérdeztem a szervezőket, hogy esetleg valamilyen jegyirodában lehet-e más helyre venni, mint online. Érkezett is a válasz, hogy online és személyesen is ugyanazok a jegyek vannak már csak, de a nagy érdeklődésre való tekintettel épp szervezik a +1 napot, és amint publikus lesz, szólnak. Néhány hét múlva kaptam az üzenetet, hogy következő nap fogják bejelenteni(!), hogy lesz plusz előadás, és figyeljem az online jegyvásárló felületet. Nagyon rendesek voltak! Másnap sikerült is szuper helyre foglalnom. Berlin szektor, 1. sor, gyakorlatilag pont a színpaddal szemben, nem túl távol, pont a páholyok mögött, hatalmas lábtérrel (legközelebb is ezt a helyet célozzuk meg!)

Találkozó a Dóm tér előtt:

És már fenn a nézőtéren:

Megmondom őszintén, nem tudtam elképzelni Stohl Bucit, mint Tevjét. De komolyan mondom, lenyűgözött! Mind hangban mind táncban fantasztikusat nyújtott! Elképesztően érzelmes, és emberi. tényleg emberi. 
Jól megválasztott színészi gárdával biztosra mentek, de aki Stohl mellett nagyon tetszett, az Náray Erika lélekzet-elállító Cejtel nagymamája és Tóth Gabi rémisztően energikus Fuma Sárája.

Sajnos az egyik kedvencem, szombati ima számomra egyáltalán nem volt élvezhető. Talán túlságosan a fülemben csengett Csarnóy Zsuzsa és Gesztesi Károly kettőse és Szegeden közelébe sem értek ennek a hangulatnak ebben a duettben.
http://operett.network.hu/video/hegedus_a_hazteton/gesztesi_karoly_csarnoy_zsuzsa__szombati_ima

Viszont talán ez volt az egyetlen, amiben a darab nem ugrotta meg a mércét. A zene jól szólt (miután megszoktam a visszhangot különösen élvezhető) koreográfia grandiózus és látványos, maga a rendezés Alfölditől szokatlanul egyáltalán nem deviáns vagy polgárpukkasztó, amiért én végtelenül hálás vagyok neki!


2 megjegyzés:

  1. Remek ajándék volt! Hatalmas élmény! Milyen jó h nem kaptál jegyet szombatra, ők eláztak és csak az első felvonást tudták megnézni.
    Nagyon tetszett Stohl Buci, bár kifejezetten nem szeretem más előadásban.A csillagos éjszakában , jó melegben, jó zenékkel,jó helyen ülve, jó társaságban szuper volt. Köszönjük!

    VálaszTörlés
  2. Kedvencem volt a darab már régóta, de most megerősödött. Köszönjük az élményt!

    VálaszTörlés