2018. július 3., kedd

Színházban zeng-bong - A Notre Dame-i toronyőr

Na, jó igazából nem is teremőr, hanem toronyőr, és ezúttal egyszál magam mentem. Bár sokáig nem vonzott ez a darab, még úgy sem, hogy aki látta, ódákat zengett Szabó P-ről. Nekem a Disney mese is kimaradt és a történet sem volt annyira érdekes, hogy jegyet vegyek, de aztán olvastam, hogy ezt is leveszik műsorról, és nem akartam kihagyni, ha már ennyien dicsérték.


A zene eszméletlen jó, sokszor lúdbőrözős (főleg a kórus részeknél). A kerettörténet kicsit fura, először nem is értettem, de érdekessé teszi a színpadképet és a játékot.

Ami a legjobban meglepett, hogy a fiatal Frollo-t játszó Pelle Viktor mennyire nagyon hasonlít későbbi önmagára: Szabó P. Frolló Szilveszterre. 5. sorból legalábbis mindenképpen.

Nagyszerű előadás volt, örülök, hogy végül mégis elmentem, kár lett volna kihagyni. 




PS: csütörtökön még egy szegedi szabadtérivel zárom az évadot, de szeptemberre már van jegyem :) :) :) 

1 megjegyzés:

  1. Tényleg nagy a hasonlóság. Míg rá nem kattintottam h nagyban megnézzem azt hittem hologram :)

    VálaszTörlés