2018. december 2., vasárnap

Advent

A fali ágyrács után tisztára belelendültem a kreativitásba! Olyannyira, hogy elhatároztam, hogy idén a Cewés lányoknak kézzel rajzolom a karácsonyi lapot. Fogalmam sincs, honnan jött ez az idióta nagyszerű ötlet, mindenesetre már az első lapnál rájöttem, hogy nézegetni sokkal könnyebb a grafikákat, mint megrajzolni. 
Nos, sokat inspirálódtam a Pinteresten, és végülis odáig jutottam, hogy a pálcikaember minimál dizájnt hagyom érvényesülni és a végén mindegyik lapra kicsit mást rajzoltam. Aztán persze kicsit sajnáltam, hogy a lányoknak kikotyogtam, hogy rajzolni fogok, mert annyira zseniálisan szép nem lett, jobb lett volna photoshoppolni, ahogy szoktam. De szívem-lelkem beletettem, így ezeket fogom mégiscsak postázni (a képen láthatónál végül több készült) 

Természetesen készülnek majd digi lapok is elsősorban a Szigma B. kft és ügyfelei nagy-nagy örömére, nomeg egy két külhonba szakadt családtagnak is inkább digi lapot küldünk, ezeket majd karácsony tájékán mutatom.

Elkészült a héten az adventi koszorúnk is. Nem annyira hagyományos és nem is trendi-fancy, mint a tavalyi (egyébként most néztem, hogy idén mindenhol a szőrös vagy kötöttbe bújtatott  koszorúalap a menő, csak jelzem, én már tavaly ilyet csináltam!), hanem inkább modern, piros-fehér bogyós:


Ma a bárpult díszítése is felkerült a helyére és elővettük a világítós kiskarácsonyfánkat is, amit az ablakba szoktunk kirakni és megérkezett az első képeslap is :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése