2022. április 3., vasárnap

Kvízválasz

 Úgy tűnik, kicsit félrevittem a segítségnek szánt mondattal a bandát. Helyes megfejtés sajnos nem érkezett. De legalább próbálkozás volt, ez nagyon pozitív. Köszönöm az aktív részvételt :) A szép színes tortám a 2000 óta tett színház-látogatásaimat összesíti. Igazság szerint lehet, hogy kimaradt 1-2 darab, mert statisztikát 2016 óta készítek, így ha valakinek van konkrét észrevétele és javítani valója, szóljon (külön kérésre színdarab címmel listát küldök) 


Igazából 2015 nagyjából ugyanezt az ábrát látnánk, 2000-2015ig 4 db Operettszínház, 1 db IBS és 1 db Madách mínusz lenne.

Egyébként meg a 78 iszonyatosan kevésnek tűnik, azt hittem, már bőven 100 fölött járok. Persze ide most nem számoltam a szolnoki éveket, amikor egy évadban 2 bérletem is volt ugyanazokra az előadások, és nincsenek benne a falunapok, koncertek, online színházak sem.


2 megjegyzés:

  1. Na jóóóóvaaan :) csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  2. uuu, az szép :) gratula :)
    nekem (nekünk) a szabadulószobás statisztikám lenne hasonló (100 körüli O:-)), bár rég nem vezetem, mert az utóbbi időben sajnos -nem- kicsit leesett a darabszám :S
    de szívesen csatlakozom, ha van igény - és üres hely - rá ;-)

    VálaszTörlés