2022. április 30., szombat

Kerti

Minden évben ilyentájt elkap a gépszíj a kertészösztön és nekiállok földettúrni. 

Tavaly itt írtam róla (http://minyuka.blogspot.com/2021/06/kertesz.html), az akkori tölgyfák közül csak az egyik maradt meg és a fenyő sem élte túl a nyarat, a meglepetésbokor viszont kihajtott (azóta se tudjuk, miféle) Az idén tavasszal ültetett 3 gyümölcsfa szépen megeredt, szerintem ez az első ilyen alkalom, hogy mind megfogta és rendesen kihajtott, igaz, ez az első alkalom, hogy tavasszal ültettünk és nem ősszel. 

Nah, idén megint valami teljesen újba kezdtem, amúgy is nagyon divatos mostanában a magaságyás, épp faanyagunk is van hozzá (köszönjük a Szigma B kft raklap felajánlását), így összebarkácsoltam egyet. (előtte persze művelődtem, hogy ki hogyan tölti fel) Szerintem tök jól néz ki. Önellátóak persze nem leszünk, de majd referálok, hogy mi termett (vetek majd répát, később majd paradicsom palántát, a pasztinákon még gondolkodok... kacsint-kacsint)


A fotón látható a legújabb beszerzés is (nem a kutya). Évek óta ígérgetem a Zuramnak, hogy névnapjára kap egy szegélynyírót, de mivel ez amúgy is az én játékszerem, így anyáknapjára megleptem magam. Ma fel is avattam és jelentem, nagyon jól választottam. Aki ilyesmiben gondolkodik, annak ajánlom jó szívvel. Black&Decker, akkus, ultrakönnyű, 2 fokozata is van, a magas gazt is jól viszi. 

2 megjegyzés:

  1. Ha szeretnél még magaságyást küldök (vagy visztek) csuklós raklapmagasítót, nekem abból van. A cukkini is jól érzi magát benne, petrezselyem, dughagyma stb. kiváncsi vagyok a terméseidre :)

    VálaszTörlés
  2. Még Luiginek is tetszik! Paradicsom palántával tudunk segíteni. Jutka tippje nagyon jó, Ha érdekel szólj. Földet hol szereztél?

    VálaszTörlés