2022. április 8., péntek

Randa, de finom

 Gasztroblogger rovatunk következik. Rákaptam 2 hete erre a salira. Én csak vacsira tolom, magában, de hús mellé is jó lehet. Nem savanyú öntetes, hanem édeskés, akinek bejön ez a vonal, próbálja ki, aztán várom a tapasztalatokat.


Az alap lehet egy 20 dekás Eisberg salátamix, de összerakhatod magadnak is. Én fejes salátát, káposztát, répát, céklát tettem bele. 1 maréknyi napraforgómagot olaj nélkül megpirítottam egy serpenyőben. Az öntethez egy narancs levét kifacsarom (ez nálam kb 6 evőkanál) Mehet bele a narancshús is, bár én azt kieszem a héjából a facsarás után... 3 evőkanál olivaolajat adok hozzá, 1 evőkanál narancslekvárt (ha ez nincs, akkor sárgabarackkal és csipkebogyóval is ugyanolyan jó. Kipróbáltam fügével is, az túl édes lett, pedig én bírom az édes dolgokat) 1 teáskanál mustár. Kaptunk ajándékba egy kis üveges szarvasgombás mustárt, mennyei vele, de csináltam már angol mustárral is, szóval bármilyen jó. Picit sózzuk, borsozzuk és jól összekutyuljuk. Ráöntjük a magos salátára és hűtőbe tesszük. Pár óra alatt valószínűleg összeérnek az ízek, én fél óránál tovább sose tudtam várni :)


1 megjegyzés: