2023. február 12., vasárnap

Pozitív visszacsatolás

Az úgy van, hogy én ugye áradozok itt a Menopauzáról évente minimum 2x. Aki még nem látta, kicsit hibbantnak is néz, hogy ennyiszer és ennyire nem lehet jó, és egyébként is... Aztán aki megnézi, az látni akarja még egyszer és meg akarja mutatni az ismerőseinek is. Kicsit addiktív, de egyelőre nem gondolkozom a leszokáson :)

Mindenesetre így esett, hogy bár van, aki évek óta nem tud rá jegyet szerezni, múltkor a PBT-nek sikerült 10 db jegyet vennem, nyilván megvannak a kapcsolataim. A darabnak náluk is hatalmas sikere volt. Mondanám, hogy tudtam én, hogy így lesz, de szerénytelenségem okán csak annyit jegyeznék meg: na ugye... (nekem is van jegyem márciusra, imádom, várom!)




  

 


2 megjegyzés:

  1. Az összes PBT ott levő nevében mondhatom szuper este volt! Köszönjük szépen!

    VálaszTörlés
  2. persze én írtam

    VálaszTörlés