2023. október 21., szombat

Andalúz könyv

 KÉÉÉÉÉÉÉÉÉSZ!

Egy teljesen új formátumban, új gyártótól, a héten meg is érkezett. Az új gyártó a Saal. Nem, nem lettem hűtlen a Cewe-hez, csak egy kicsit elcsábultam. Kaptam egy utalványt, amit ki is használtam, így postaköltség ára volt a könyvnek. Érdekessége, hogy a borítója akril, mondjuk ettől fura is. Formátuma 21x21 cm, fotópapíros, síkban nyíló (ezt pl csak akkor tudtam meg, mikor kézhez kaptam), vacilláltam ugye, hogy maradjon-e ilyen sok kisképes, vagy váltsak a már megszokott utikönyves formátumomra (A4 panoráma), végül maradt ez. És nem bánom, nem lettek nagyon aprók a képek! 

Különleges lett abból a szempontból is, hogy az utolsó oldalra nem saját fotókat tettem, hanem jórészt drónos képeket. Ezt már a rondai oldalaknál elhatároztam. Ez az egy oldal, amit nem Lynn Grievison sablonjaival csináltam (de azért egy kis varrást belevittem ebbe is) Ilyen lett:



Nehezen tudom kiemelni bármelyik látott várost vagy helyszínt, mert mind csodálatos volt a maga nemében. Ami leginkább megragadott az a cordobai nagymecset és benne a templom, amit egyszerűen nem lehet szavakkal elmesélni, vagy képekkel érzékeltetni.


Ahol a legjobban éreztem magam, az talán Gibraltár, annak ellenére is, hogy a kifutópályához nem sikerült eljutni. (nem véletlen, hogy a FB-on még mindig az ott készült fotó a profilképem)


Torremolinos macskaköves utcái, nameg a szomszédos Benalmadena tengerparti sétánya a kóbormacskákkal édes kis emlékként kerültek bele a könyvbe. 




Sevillában a parkos részek tetszettek legjobban (Lákátos Izábella sétányával és óriási fikuszaival együtt)


Ronda és Granada fő látványosságairól már tettem fel itt oldalakat, ahogy a malagai kilátásról is, kimaradt eddig a röpke látogatásunkról készült oldal Marbelláról és ha már templom, akkor a malagai székesegyházat is meg kell mutatnom. 


Eredetileg a hátsó oldalra került volna egy térkép, ez minden útikönyvemnél eddig ez fontos alkotóelem volt, most helyhiány miatt ez kimaradt (a hátsó borító műbőr, erre nem kerül nyomtatás) A többit megmutatom, ha személyesen találkozunk :)


1 megjegyzés: