2023. október 16., hétfő

Vihar a biliben

Kicsit hadd cincogjak még az előző bejegyzésen. Azóta olvastam Nagy Sanyi FB reakcióját a hírre, amiben felsorolja Szente Vajk szakmai(!) háttérországát, külföldi neves színházak támogatását, így meg pláne nem értem* a választást, mert egyébként Vajknak is megvan a politikai hátszele (fújnak is rá sokan emiatt). Mostmár egyébként nem bánt a dolog annyira, mint aznap, kicsit már viccesnek tartom, hogy annyira elkurvult az Operett színház (bocs, de ennél jobb szót már nem találok), hogy a Facebookon nem lehet kommentelni a bejelentéshez tett posztot, hogy törlik a feltett kérdéseket vagy bármelyik bejegyzéshez tett negatív megjegyzést. Értem én, hogy a negatív kritika nem reklám és ez az Operett színháznak elsősorban marketingfelület, nem kapcsolattartási és/vagy tájékoztatási platform, de legalább emelt fővel viselnék az érkező a negatív kritikákat, hogy odatartanák az arcukat az érkező pofonok elé és kitalálnának valami elegáns választ a negatívkodásra (mittudomén: köszönjük, hogy reagált, sajnáljuk, hogy így érez, visszavárjuk színházunkban.) vagy ez csak ilyen utópisztikus elképzelés részemről? 

A miniszter úr videós bejelentését egyébként 217-en találták dühítőnek, 69-en szomorúnak és szerencsére (ja, nem) volt 62 ember, akinek tetszett. Ők valószínűleg KissB rokonsága. Na, jó, nem károgok ezen, lehet, hogy valakinek bejön ez a fajta színház-nemcsinálás.

Ha nem is színház, de a cirkuszcsinálás az jól megy. 


Ui: remélem, a november végi Jövöre,Veled itt!-et nem fújják le csak úgy bosszúból :(



------------------------------------------
*jó, jó, persze hogy értem én....

  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése