2024. január 15., hétfő

Napizene - sztorival

 Régen volt már napizene :)

Aki ismer, tudja, hogy zenei mindenevő vagyok. Nálam megfér a lejátszási listába Az ACDC, Dream Theater, Tina Turner, Bon Jovi, Tátrai Tibusz&Szűcs Antal Gábor, Padödö és a musical dalok is. A lista korántsem teljes, néha fel-felbukkannak újabb kedvencek. A most következő nem annyira része a portfóliónak, de a karácsonyi bulin annyira nagy hangulata volt, ráadásul olyan jókedvcsinálós-táncraperdülős-magadbandúdolós muzsika. Persze először azt se tudtam, kinek a szerzeménye, rajtam kívül mindenki kívülről fújta-legalább a refrént, aztán szilveszter előtt Csonginak* mondtam, hogy keressen már rá egy zenére, amiben az van, hogy "széttáncolom az új cipőm" - ami egyébként nem is így van, de meglepő módon simán rátalált így is. Egyébként kicsit hasonlít a  2019-es Színházak éjszakája dalhoz (holnap hozom azt is)

És direkt hétfőre időzítem nektek, ha már a dal is így kezdődik...  





*ő az, aki mindig zenét hallgat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése