2024. január 1., hétfő

Összegzés 2023-ról

Szokásos évértékelő zanza, avagy minyuságom számokban.


MUNKA: 2023 év sokkal lazább volt, mint a 2022. Az új HR-es kollégák rengeteg terhet levettek a vállamról, így a legnagyobb problémát inkább az autóiparra 2023-ban leginkább jellemző tervezhetetlenség okozta. Főnököm továbbra is jófej, csendesen eldolgozgatunk egymás mellett, de továbbra sem bízik meg bennem és túl sok elismerés idén sem jutott tőle. Üssetek le, ha jövőre is olyan jó bort akarok adni neki, mint 2022 és 2023ban (nem érdemli meg, megsértődtem rá. Remélem, olvassa!)

KONCERT: Bár többet terveztem, egy Feke Pali minikoncert és egy ODZ koncert fér bele az évbe

SZÍNHÁZ: 2023-ra azt fogadtam meg, hogy több új darabot nézek meg, nem csak a régi kedvenceket veszem elő újra (ettől függetlenül a JVi 3x sikerült). Ez elég jól sikerült, néha a komfortzónám is feszegettem, sőt az Őrült nőkkel erősen túl is léptem.  Érdekességként: a június és a szeptember teljesen kimaradt színházi szempontból, így 15 előadást néztem 2023-ban.


2023-ban az alábbi darabokat sikerült megnéznem nézőtéren:
Életrevalók - Játékszín
Jövőre, Veled, Itt - Operett színház 3x
Aranyoskám - Madách színház 2x
Menopauza - Játékszín 1x + 1x Mézesvölgyin
Miniszter félrelép- Kecskeméti Katona Nemzeti
Kőszívű - Erkel színház
Őrölt nők ketrece - Átrium előadása, Mézesvölgyi nyár
Szép nyári nap - Veres1színház, Mézesvölgyi nyár
Aranylakodalom - Játékszín
Gyöngyhajú lány balladádája - Experidance Albertirsán
Beckham - Thália

2024-re nincs fogadalmam, van viszont sok-sok színházjegyem :) 


KIRÁNDULÁS: Voltunk Tállyán, a gyerekek osztálykirándultak, csodás napokat töltöttünk Andalúziában, nyaraltunk Görögországban és sokat túráztunk a környékbeli erdőkben.

EGYÉB PROGRAMOK:  szabadulószobáztunk párszor és moziztunk is

KÖNYV: 2023-ban inkább a krimik és thrillerek felé vettem az irányt, bár ezek közül is inkább a lightos verziókat. A 2022-nél többet, de az "elvártnál" kevesebbet olvastam: 23 könyvet fejeztem be.

SCRAP: 2023-ban( ha jól számoltam) 207 darab scrap oldalt készítettem, ebben jópár fotókönyves oldal is benne van. Kész fotókönyv 4 db lett, tervben van további 3, de egyelőre csak néhány oldal és 1-2 kósza gondolat formájában. A 2023-as családi fotókönyvvel csak a téli szünetben haladtam, így is csak  11 dupla oldal van készen, máskor ilyenkor már 70-90%-ban megvagyok és egyelőre úgy tűnik, az utóbbi évek legvékonyabbika lesz, lehet, hogy 100 oldal alatt marad? 

BLOG: 2023ra nem voltak konkrét terveim blogírás ügyében. Év közben elfogyott a lendület, bár többször kaptam magam azon, hogy gondolkodom, miként fogalmazzam meg az adott élményt blogbejegyzéshez, leírva, vagy bepötyögve unalmasnak, színtelennek tűntek, így inkább nem is tettem közzé. Összesen 97-szer írtam valami elképesztően izgalmasat, vagy csak átlagosan hétköznapi minyuságot.

Gyertek 2024-ben is, és olvassatok, néha kommenteljetek (akár anonim módon is), ha van mondandótok, vagy helyeseljetek, vitatkozzatok, örülök, ha érkezik hozzászólás! :)

1 megjegyzés: