2010. július 8., csütörtök

Sok Boldog Csabát!

Már 3 napja szerkesztem a bejegyzést. Pffff.

Szóval, kedden volt a Zuram névnapja. Megígértem neki, hogy idén csak nyakkendőt kap. (a "nagy titok": tavaly Csaba napkor fogant Nimi...) De nem akartam szegénnyel így kitolni, még inget sem hord, nemhogy nyakkendőt, így egy könyvet kapott (Pénztörténet), és bekereteztettem az "Év dolgozója" emléklapját. Az igazi "nagy" ajándék csak tegnap érkezett meg: vettünk a fiúkkal egy hársfát, amit már régóta terveztünk Csabival. A fa mégsem okozott osztatlan sikert, azt hiszem, én jobban örültem neki, mint Csabi (pedig még azt is megígértem, hogy én ültetem el...)

Itt a fa (egyelőre kikötözve a hintaágyhoz - 3 hétig még ülepíteni kell a konténeres földjét) Szép nagy jószág...

És utólag is BOLDOGAT!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése