2010. július 2., péntek

Talpra magyar!

Nimi talpas képén felbuzdulva készítettem a "nagyokról" is tappancsos képet. Persze az lenne az igazi, ha egymés mellett lennének, próbálkoztam is, de hamvába hótt ötlet volt, annyit ficeregtek, mocorogtak. Így külön-külön fotóztam őket.

Nimi láb

Csongi láb

Nándi láb

A talpfotózás másik apropója, hogy végre sikerült Niminek is "cipőt" beszereznem. Tudom, nem sok értelme, főleg így 30 fokban, de a Nándinak és Csonginak is vettem anno kocsicipőt, amiről tudom, hogy AZ az első cipőcskéjük. Ez olyan minyu féle szentimentális lökött dolog...

Nándi első edzőcipője
(hihetetlen pici lába volt egész sokáig...)

Csongi cipi
(ennél jobbat nem találtam, sajnos a 2008-as képeink 80%-a odalett, mikor kipurcant a régi gép)

Nimi saru
(bár inkább mamuszféle, és kicsit nagy is még)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése