2010. július 1., csütörtök

Krisztáéknál

Hétfőn végre-valahára eljutottunk Kriszta barátosnémhez. Hónapok óta szerveztük, terveztük, de hol az ő gyerekei voltak betegek, hol az enyémek, hol ő robbant le, hol az én vesém gyulladt be, vagy szültem, vagy a kocsink volt szervízben, szóval mindig mikor leszerveztük az időpontot, történt valami.
Na de most!


Igaz, a létszám nem volt teljes, Ákos haverunk igazoltan hiányzott, Nándi meg is jegyezte, és szerintem kicsit unatkozott is nélküle.

Krisztával egyébként úgy ismerkedtünk meg, hogy mindketten 2005.05.12-re voltunk "kiírva" szülésileg és a babaneten együtt fórumoztunk. Végülis Nándorom 2 nappal hamarabb, Kriszta Ákosa pedig 6 nappal később született a terminusnál (jó matekosok gyorsan kiszámolják, hogy 8 nap van a 2 ded között)

Végülis kvesebbet beszélgettünk, mint szerettem volna, mert ugye a gyerekeket kellett rendszabályozni, de így is nagyon-nagyon jól éreztük magunkat, remélem mehetünk még ;-)))

Képek (kint hagytam a gépet a kocsiban, és mikor észbekaptam, már csak keveset fotóztam):
Ő Bucika (hivatalosan Bálint, de szerintem én még sose hívtam így. Bucika az Bucika) Esküszöm nem retusáltam, ilyen kék szeme van!!!

Kriszta szórakoztatja Nimit. Azt mondta, jól megcenzúrázza, milyen képet rakok fel, és beszól, ha nem jól sikerül. Hehehe. Szerintem ez így jó, ahogy van.

Ég a zsír... Avagy Nándi és Csongi esete a taposógéppel (kb 20 percen keresztül gyúrtak.)

2 megjegyzés:

  1. Nos Minyukam!

    Akkor jojjon az emlitett beszolas.
    Hat nem megmondtam, mit mondtam, eroteljesen kertelek es konyorogtem vazze, hogy vagd le a nagy hatsom meg a csulkeimet a keprol!!!Hat kinek beszelek en????

    Nimi szupi rajta.

    Most eroteljesen gondolkozom az ori-hariban...:-))

    VálaszTörlés