2010. július 15., csütörtök

Vége...

Kész. Vége. Feladom.
Neveletlen ebünk (hogy hogy finom legyek, de írhatnám azt is, hogy a büdös dög) minden nap kitúrja, amit én betúrok.
Végre rendbehoztam az első kertet is, vettem sziklákat, megelőzendő a kutyagödröket - úgy tűnik, nem eleget. Vettem 4 zsák mulcsot - most minden nap söpörhetem le a járdáról. Kigyomláltam, gereblyéztem, szántottam, vetettem. Most legfeljebb keresztet vethetek... Gggrrrrrhhhhhhh.

De azért hoztam néhány képet (még tegnapelőtt készítettem)

Ilyen lett a kocsibeálló. A fű még alakulófélben, el kéne szórni még 1 dobozzal, de ebben a kánikulában inkább halogatom, hátha 1-2 hét múlva lesz egy kicsit csapadékosabb, kevésbé tikkasztó meleg. De a paradicsomom már piroslik. Ja, a nagykapunk is készül még (sponsored by Szigma B)

Kertrészlet: itt még nincs feltúrva...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése