2011. augusztus 28., vasárnap

Mai lovaglás

Újra a tanyán, Nándor, Csongor és én.

Nándi indította a sort, nagyon ügyes volt, az új gyakorlatokat (mint pl karikát add át egyik kezedből a másikba a ló nyaka alatt) is hibátlanul megoldotta, sőt, olyan bátor volt, hogy felállt Winni hátára.



Csongi egész végig - míg Nándi lovagolt- egyre azt hajtotta: én is szeretnék lovagolni, én is szeretnék lovagolni. Mostmár egyedül ült a póni hátán, igaz, végig tartottuk a pólójánál vagy a csípőjénél, mert eléggé imbolygott. 3 kört mentünk így, most meg is látszott, hogy kisebb termetű, R. kérdezte, hogy hány éves, és 2-re tippelt, mondtam neki, hogy épp most 3, de akkora, mint egy kétéves. Csongiról most nincs képem, mert végig mellette voltam

A gyerekek után én jöttem, és ezúttal egyedül - futószár nélkül lovagoltam ki az istállóból. Néhány kör séta után néhány kör ügetés következett. A ritmus megvolt, a lábam is jobban állt, ezúttal a kezem volt legtöbbször fenn. De én határozottan jobban éreztem (magam), mint legutóbb.
Rólam sincs most kép, van viszont Iporról:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése