2011. augusztus 23., kedd

Még mindig tudok horgolni!

A felismerés csütörtökön tört rám, amikor megtaláltam a horgolótűmet és egy gombolyag fonalat. Ha jól számolom, kb 12 éve nem horgoltam mégis, ahogy a kezembe vettem a tűt, az ujjaim szinte maguktól jártak. Na, jó, csak 1 féle "öltést" ismerek, de az jól megy :)

Ki is találtam, hogy abból az egy gombolyagból, amit találtam, csinálok egy kis sapkát Kriszta barátnémnak, illetve a születendő gyermekének. A neten találtam jó kis tutorialt, hogyan kell kisvirágot csinálni, így az is került a sapeszra. Tegnap jött az sms, hogy a baba KISFIÚ lesz, így a sapit nem ő kapja :)))

Csináltam még egy kis fejpántot is, ez mondjuk fotózáson kívül nem sok mindenre jó... A képen a baba becsapós, mert ez egy pici baba, tehát élőben mások az arányok.



4 megjegyzés:

  1. Draga Minyum!

    A sapi/fejpant alomszep, en pedig csordultig meghatodtam:-)))
    Es nem baj, hogy nalunk nem lesz kislany, el ne ajandekozd,mert nalatok biza lesz-megerzes.-)))

    VálaszTörlés
  2. Hahaha, mindig bírtam a humorodat!

    VálaszTörlés
  3. Az első unokád (az én dédem) kislány lesz, így aztán gyorsan tedd el, mert gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  4. Igazából ez történt:

    http://www.youtube.com/watch?v=k1rTAI2aExI

    csaba

    VálaszTörlés