2011. december 21., szerda

Karácsonyi ünnepségek

Az oviban lezajlottak a karácsonyi ünnepségek, idén ugye mindkét csoportban érdekeltek voltunk, így duplán izgatottan vártam a mai napot.

Először a kiscsoportosok jöttek, zenés mesejátékukkal. Tudom, hogy elfogult vagyok, de olyan édesek voltak!!!! És ha jól vettem észre, senki nem is pityergett, mindenki énekelt, mondta a mondandóját. Csongor fenyőfát játszott, szerintem nagyon hitelesen. Na, jó, a nyugicumi azért sokszor befigyelt, de az énekeknél csatlakozott, és csak a "holtidőben" került elő az ujja. Megintcsak meg kellett állapítanom, hogy milyen pici a többiekhez képest (igaz, már előző este is fogtam a fejem, hogy milyen ünneplőset adjak rá, mert a vászonnadrág-fehéring határozottan lógott rajta) 
 A kisfenyőfa
 Körbejárják az erdőt
 Körtánc

 Kisember kispadon
 Szemrevételezi az ajándékokat

Nándi a nagycsoportban szintén remekelt, nagyon büszke voltam rá, mert minden dalt énekelt, és bár hadarva és elbújva, de elmondta a kis versszakát is. És olyan csini volt, de hiába igazítottam be az ingét a nadrágba 3x a műsor előtt, mindig kihúzta...
Énekel
 verset mond
 örül a fejdísznek
 csengettyűzik
 Gábor bácsi (balra) kísérte a dalokat
 Ajándékot kapott

2 megjegyzés:

  1. De ügyesek! Büszkék vagyunk rájuk!

    VálaszTörlés
  2. Aranyosak vagytok srácok! Én vagyok az egyik legboldogabb papi ha látlak benneteket!!!

    VálaszTörlés