2011. december 12., hétfő

Lovas élmények

Újabb lovas trénert sikerült felfedezni Törökszentmiklóson, akihez szombaton látogattunk el. Nagy izgalommal vártam, mert apum jó előre beharangozta Fátrát, a 14 éves angol telivért, aki fénykorában galoppon versenyzett (nem is rosszul, pénzért is futott) Úgy látszik, nekem a versenylovak jönnek be.
Panka, a ló gazdája végtelen türelemmel folyamatosan instruált, magyarázott, oktatott, de nem kioktatott. Egészen másféle stílusban "lovagoltat". Eddig megszoktam, hogy jórészt a szárral irányítok, most viszont a testhelyzetre és a csizmaszárra kellett koncentrálnom. R-nál Á-betűben áll a lábam, Pankánál pedig a ló testénél szorosan (mintha egy hordót átkulcsolnék) Bár csak fél órát mentünk, a végére teljesen elfáradtam: tudtam én hogy ütemre felállni, de egyszerűen nem bírtam. Mondtam is, hogy másnap tuti nem tudok majd felállni, de érdekes módon egy kis izomláztól eltekintve a belső combizmomnál teljesen fitt voltam vasárnap. 
Egy kép rólunk (Pankát elfelejtettem megkérdezni, mehet-e a blogra fotó róla is, remélem, nem haragszik meg érte, természetesen, ha nem szeretne szerepelni, leveszem a fotót)

R.-hoz valószínűleg már nem jutunk ki idén, amit nagyon sajnálok (az ünnepi meglepijét is valószínűleg az oviban kapja meg), Pankához viszont tudok menni két ünnep között. Már nagyon várom! 

1 megjegyzés: