2012. február 12., vasárnap

Állt a bál

Szombaton volt az ovis farsang.
Már jó előre készültünk rá, minden tekintetben. Azt hiszem, minden évben elhatározom, hogy jövőre csak bemegyek a teszkóba és veszek valami jelmezt a fiúknak. Persze a végén mindig az van, hogy ülök a varrógép előtt. Namármost ez idén csak félig volt igaz, mármint a varrógépes dolog.
Csongival elég hamar dűlőre jutottunk, hogy ő tűzoltó szeretne lenni (nagy favorit a Sam tűzoltó mese) és hosszas keresgélés után sem találtam a neten elfogadható árú jelmezt, ami méretileg is jó lett volna a törppicuromra. Így "maradék anyagból" jött össze ez a zubbonyos ruha, amire itt helyben vettem fényvisszaverő csíkot, amit csak rá kellett varrni, illetve a hátára írtam a Tűzoltóság Inárcs" feliratot. sisakot játékboltban találtunk. Nagyon aranyosan nézett ki benne, amikor meg táncolt, hát komolyan végigkacagtam :)
Nándi eldöntötte, hogy ördög lesz mondtam neki, hogy ehhez jelmezt sem kell vásárolnunk, minden smink nélkül hozza a szerepet. Neki végülis a teszveszen találtam nagyon olcsón egy ujjatlan felsőt, szerencsére hozzáillő hosszúujjúnk volt, és már csak nadrágot kellett vennem, ami végülis 1-2 számmal nagyobb lányka leggings lett, így azt továbbadományozhattunk az unokatesónak. Na, jó, hogy véülis varrnom is kellett, farkincát varrtam, bojtot készítettem, és ezt ráöltöttem a nacira.



Csongi és Nándi egyébként nagyon ügyesen táncoltak, nagyon büszke voltam rájuk.
A gyerekek után jöttek a felnőttek. Hetek óta készültünk az óvónénikkel, dadusnénikkel. Tavaly ugye cowboy táncot adtunk elő, idén matrózosra vettük a figurát. erről most csak egy képem van, még a bevonulásra várrva, izgulósan:

Jelentem, a tánc fergeteges volt, a spárgám is sikerült, a hibákat csak mi tudjuk :)) További fotók és videók később.

1 megjegyzés:

  1. Klassz volt a buli, meg az egész hétvége!!!
    Fotókat!!!!!!!!! A videó az a röhögés miatt biztos, hogy remegős lett!!!

    VálaszTörlés