2012. február 25., szombat

Scrappelős

Elmaradásban vagyok, egy pár oldalt itt még nem mutattam.
Itt van pl ez a mackós, ami egy korábbi oldal angol verziója Theresa új készletével:
Felhasználtam köszönettel: Bear Hugs by Simple Girl Scraps

Aztán, hogy még mindig CT munkánák maradjak:
Felhasználtam köszönettel: Twitterpated by Simple Girl Scraps

Aztán, a Cewén többhetes kihívás-sorozatban vettem részt. Először mindenki készített egy 5 darabból álló mini készletet, amit kisorsoltunk egymás között. Az én minikészletem:
Letölthető innen: DOWNLOAD*

Én pedig Maja készletét kaptam és ezt az oldalt alkottam vele:

Ezen a héten pedig -miután már mindenki megosztotta a készletét- bármelyik kitből lehetett szemezgetni a Give5 kategóriában. Az oldalamon tavalyi fotó:
Felhasználtam köszönettel: Bjud, Giny, Mel és Mobil készleteit




*nem tudom, hogy a 4shared nem megy, vagy nálam van probléma, de én most nem tudom megnyitni a linket. Utánanézek és javítom, ha szükséges.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése