2012. május 19., szombat

Anyáknapos évzáró

Az inárcsi oviban a kiscsoportosok összevonják az anyáknapját és az évzárót, az ünnepséget csütörtökön tartották. 
Már az odaút is izgalmas volt, mert hiába jöttünk tőgázzal Debrecenből, Pesten olyan dugó volt, hogy komolyan azt hittem, nem fogunk hazaérni időben. A kocsiból telefonáltam anyósomnak, hogy Csongit öltöztesse ünneplőbe (amit kikészítettem még kedd este) vigyék az ovihoz, mi meg ahogy tudunk, megyünk. Végül 5 előtt 5 perccel odaértem én is :)))
A gyerekek cukik voltak. Az óvónénik aranyos kis műsort állítottak össze,  a középsősök már egyenként is mondtak verset, a kicsik csoportosan, és volt sok-sok ének, és körjáték is. Néhány kép:

1 megjegyzés:

  1. Aranyos srác akiért (is) az ember mindent megtesz-megtenne.Nagyra nőjjjjj!

    VálaszTörlés