2012. május 7., hétfő

Képek a falon

Az úgy volt, hogy kb hete kifestettem a konyhát. Igen, én egyedül, és egészen jól néz ki. Mérföldekkel jobban, mint amilyen volt (mert bár nagyon szeretem a gyermekeim alkotásait csodálni, a csokis tenyérlenyomat, a zsírkrétás lengőfirkák és a "Laci papa" feliratnak nem a konyhafalon a helye...)
Szóval lekentem a konyhát, csak ugyanúgy fehérrel, ám az új festék összeveszett a régivel. Egy elég nagy területen (ráadásul szemmagasságban az üres falon) felpúposodott, majd feljött a festék. Kellett hát valami, ami eltakarja. Korábban is volt ott 3 kicsi kép, amit még Anita barátosnémtől kaptunk, de ezeket nem tudtam úgy elrendezni, hogy lefedjék a bibit.
És ekkor jött az ötlet, hogy ha már amúgy is csinálok egy rakás scrap-es oldalt, miért is ne lehetne ezeket kitenni. Volt már egy pár evés-ivás-főzés kategóriában készült oldal, megtoldottam még néhánnyal, kinyomtattam 14x14 cm-esre, rendeltem keretet és tádááááám:

Még van 4 keret pluszban, időval ezekhez is csinálok oldalt, ráadásul mivel a keretek kétoldalasak (nem üvegezett), így ha ráununk, csak nyomtatok új képet és a másik oldalra felragasztom :)

1 megjegyzés: