2012. május 12., szombat

Elmaradások

 Megint van egy rakás scrap-es elmaradásom, amit itt még nem tettem közzé.

Kicsit az előző bejegyzéshez kapcsolódván itt van mindjárt egy szülinapos oldal, amit nagy szerencsével (hála az időeltolódásnak), még éppen határidőre be tudtam fejezni (csütörtök este volt a deadline US keleti parti idő szerint :) )
Felhasználtam köszönettel: Sweet Celebration by Simple Girl Scraps

És nem blogoltam még a múlt heti Cewe kihívásra készített bubis oldalamat se. A feladat az volt, hogy találjunk ki valamilyen világnapot, amit még hivatalosan nem ünneplünk és ennek készítsünk oldalt. Nos, az én gyermekeim biztos megszavaznák a Buborék világnapot, mert imádják a bubikat. a szüleimtől nemrég ilyen bubigyártó kardszerű izé-bizét kaptak.
Felhasználtam köszönettel:
Rainbow Kata - Happy Summer
Beedee - Yellow Dream blogtrain
Minyu - SCM blogtrain :P
template: Tiggconns
font: Gretoon Highlight

Aztán van még itt egy AAM oldal. AAM= All About Me. Tavaly ilyenkor már készítettem egyet, akkor az iNSD (nemzetközi scrapbook nap), és már régóta szerettem volna megcsinálni az angol verzióját is. Az alkalom most Simple Girl Scraps AAM minikészletével jött el. A szöveg majdnem ugyanaz, mint tavaly a magyar, nyilván van benne 1-2 apró változás (nem, nem a gyerekekés férjek száma...)
Felhasználtam köszönettel: Here's My Story Collab, Simple Girl Scraps minijét

Van még itt egy friss készletes collab, tegnap jelent meg, szintén Simple Girl Scraps, a neve pedig We Click. Testhezálló, mert ugye elég sokat fotózok :) kerestem is egy képet, ami tavaly készült a fotós workshopon (minyu a szürke pólóban áll a sor szélén) és melléraktam az (egyik) akkor exponált fotót:
Felhasználtam köszönettel: We Click Collab, Simple Girl Scraps részét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése