2013. október 6., vasárnap

Bicajos

Nándival elkezdtünk bicajozni - ismét. Kevés sikerrel - ismét. Pedig vettünk bukósisakot, térd és könyökvédőt, sőt,kikönyörgött egy új csengőt, én meg megvettem, hátha ez jobban motiválja. Végig azt mantrázza: el fogok esni, el fogok esni, majd kb 2 méter után kijelenti, hogy ő iszonyatosan elfáradt. Mindezt úgy, hogy én futok mellette és kiköpöm a tüdőm, annyira nincs kondim... Két napja kijelentette, hogy ő soha többé nem akar biciklire ülni.
Úgyhogy a biciklit átszereltem Csongi méretre és 2 napja vele futok és egész jól megy neki. Még nem 100%-osan stabil, és még nem tud se fékezni se kanyarodni, de nemkell fogni, teker magától és közben azt mondogatja: gyorsan tekerem, gyorsan tekerem. 
Az előbb  próbáltam fotót csinálni a kis samsunggal, futás közben...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése