2013. október 30., szerda

Scrap oldalak

Az elmúlt hetekben készült scrapes oldalaim:

Cewe heti kihívására, ahol egy oldalt kellett liftelni. Készítettem egy magyar verziót is, ezt kinyomtattam (mert van már szépséges nyomtatóm) és bevittem az oviba, nagyon örültek neki.
Credits: ValC Designs

Bóbita Designs-nak készült promo oldalaim:
Credits: Bóbita Designs 

Jövő évi naptárunkból egy kis ízelítő:
Credits: Orsi Simon & Magyarenn Collab

Tettem fel fotót a pókhálóról, itt van oldalba foglalva:
Credits: Anna Aspnes

Még egy kis őszi hangulat:
Credits: Anna Aspnes

Kis művészeim:
Credits: Anna Aspnes

És egy nagyon rémisztő oldal. Igazság szerint még mindig nem tudtam kibékülni a halloweenes dolgokkal, nem haragszom rájuk, csak nem nagyon tudok mit kezdeni vele. Ezt a fotót tavaly töltöttem le a suli honlapjáról, Nándorom mint koponyás ördögpalánta bambulászik...
Credits: Orsi Simon & Magyarenn Collab



Folyt.köv, mert maradt még pár!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése