2018. május 14., hétfő

Kézműves minyu

Na, ez is csak olyan elfoglaltság, amit szeretnék csinálni, de egyrészt nincs időm, másrészt nincs kapacitásom gyűjtögetni a ragasztókat, géleket, pasztákat, festékeket, kisbiszbaszokat. Mondjuk ez utóbbikat elteszem a majd-jólesz-egyszermég dobozba, aztán 2 évente kidobom dobozostul (a kreatív ismerősök most kaptak szívbajt...)
Szóval, Lajosmizse 30 percre van tőlünk. Nem távolság. A DIY Kreatív Kuckó és Beedee, (akivel Cewe fórumos scrapes ismerettség köt össze) rendszeresen szerveznek hobbi tanfolyamokat. Én csak a tanfolyam utolsó részére csatlakoztam, mert végre kedvezett a csillagok állása. A többiek már profi módon mindent tudtak az összes cuccal kapcsolatban, de még így is fantasztikusan nagyon-nagyon jól éreztem magam. Mert ugye már nem azvan, hogy fogom a technokolt aztán jól felragasztok mindent. Nem mindegy, mit mivel ragasztasz, mi mivel oldódik, mivel alapozol, mivel festesz, mivel színezel, domborítasz, nyomdázol, pacázol és packázol.
Mixed Media dobozkát díszítettünk (többféle anyag, stílus, szín ötvözése), az enyém ilyen lett:



Nem vagyok teljesen elégedett, node elégedetlen sem. Elsőre olyan nem is rossz kategóriába tenném :) 
És pár kép a délutánról (nem voltam ám ennyire komoly, csak nagyon koncentráltam)



És ezzel kapcsolatban is kérdeztétek páran, hogy bírom ezt a sokmindent: 3 gyerek, férj, munka, háztartás, fotózás, scrapbook, színház, gyereket edzésre-meccsekre hordani, kézműveskedni, meg még ami jön. Hát úgy, hogy kicsit minden nap agyvérzést kapok egy fantasztikus hátország áll mögöttem. A Zuram bevállalja a kölköket, hogy színházba vagy kreatívkodni tudjak menni, vasárnapi ebédet főz (sokkal jobb kajákat, mint én valaha is tudni fogok), hogy Bozsikra tudjunk menni a fiúkkal és elviseli, hogy éjszakázok a fotós utómunkákkal. Nagyszülők vigyáznak a fiúkra, míg mi pincét látogatunk, vagy pecázunk/fotózunk.
Hát így. Ezer köszönet a hátországnak mindezért!

2 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy, szerintem szép lett. Kellenek az ilyen kikapcsolódások!

    VálaszTörlés
  2. Bízhatsz a hátországban! Klassz vagy!

    VálaszTörlés