2018. május 17., csütörtök

Még mindig kreatív

A DIY Kreatív Kuckóban kérdezték a lányok, hogy ismerem-e a Pentart termékeket, én meg kapásból rávágtam, hogy nem, aztán itthon szembesültem a ténnyel -rögtön belépve a házba- hogy az előszobában a képkereteket matt fekete Pentart akril festékkel festettem.
 
Még scrap oldalt is alkottam anno, SoMa Design készletével:
 
Nehéz fotózni az előszobát, mert dupla L alakú a fal és sosincs elég fény, de azért nagyjából látszik még így mobilos fotón is:



 
A fát és az egyéb ágakat, madarakat leveleket nem festettem, hanem ragasztottam, az e-bayen vettem két csomag falmatricát eredetileg mindkettő ilyen elnyújtott fa, mint az első képen, de a 2-at szétvagdostam és csak mint ágak kerültek fel.
 
A keretek egyébként régi IKEÁs fakeretek, sajnos ezt már nem lehet kapni, ha esetleg valakinek maradt ilyen elfekvőben, szívesen átveszem/megveszem :)
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése