2018. szeptember 30., vasárnap

Hangtechnikus mentette meg a színésznőt és a háromgyerekes anyát

Még mindig Színházak Éjszakája: a programsorozat keretében nagylelkűen felajánlottam Zsuzsinak, hogy hazafuvarozom. Itt jegyzem meg, hogy a biztonság (már nehogy a Skodát feltörjék, meghúzzák, ellopják) és a jobb parkolás érdekében a kicsi Suzukival mentem Pestre. 
Szóval épp elindultunk (nagy nehezen megtaláltam a hátramenetet), mikor feltűnt, hogy fura hangokat add ki a kocsi. A Skoda után a Suzuki egyébként is fura hangokat ad ki, de ez a furábbnál is furább volt. Megállván még mindig az Eurocenter parkolójában, konstatáltam, hogy defektes a jobb hátsó -utólag kiderült, csavar ment a futófelületbe. Így nekiálltam kipakolni a kerékcseréhez szükséges dolgokat és épp nekikezdtem a hadműveletnek, mikor feltűnt a színen a Vidám Színpad hangtechnikusa, Laci és nagyon segítőkészen elvégezte a munka dandárját. Ezúton is hálás köszönetem neki!

Viccesen megjegyeztem Zsuzsinak, hogy mindig is rajta volt a bakancslistámon, hogy egyszer duettet énekeljünk, nade azt sose gondoltam volna, hogy egyszer közösen cserélünk kereket...

Hajnal kettőre értem haza és azóta is mosolyognom kell, ha a erre a szombat estére gondolok.

(telefonúsztatás ide, kerékcsere oda, valahogy pozitívan jöttem ki az egészből: a telefon meggyógyult, a kereket is segítettek kicserélni, épségben és élményekkel gazdagabban tértem haza)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése