2018. szeptember 28., péntek

Nagy érdeklődés övezte a Színházak Éjszakáját

Vacilláltam, hogy vegyek-e jegyet, mert tavaly nem jutottam be semmi engem érdeklő programra (bár ugye a Broadway Fesztivál miatt ez nem is bántott) 
Végül idén is vettem, de előzetesen regisztrálni idén sem tudtam, mert a regisztrációhoz kötött Operettes programokra 10 perc alatt elfogytak a helyek. Persze lehet ilyenkor is sorban állni, színháztól, programtól függően nagyjából 1 órát, de mivel annyi mindent bezsúfoltam egy napra, így erre nem akartam felesleges időt pazarolni. És megjegyzem, vannak színházak, ahol regisztrálni sem kell és hely is akad bőven, így mentem inkább a Vidám Színpadhoz.

Jóelőre egyeztettem Csarnóy Zsuzsival, hogy a Vidám Színpadon ő is fellép majd és szerencsére ez pont késő esti időpontra esett így a Cewe tali is belefért és a Broadway fesztivál is és még barátnőzés is. (lásd korábbi bejegyzéseket)

Szóval, a Folyondár után az Eurocenterhez gurultam, ahol épp Forgách Gábor egyéni műsora ment. Nos eddig őt nem láttam élőben és csak emiatt nem is mentem volna, de nyilván ha már arra jártam, beültem és jót mosolyogtam. Bár a poénok 90%-át ismertem, a hangulatot megalapozta, amikor meg elénekelte a Füsti Fecskék albumról a két legkedvencebb számunkat, amit itthon is gyakran danolunk a Zurammal, nahát akkor hangosan röhögtem és énekeltem vele én is (lehet, egyedüliként a közönségből)

Szünet után kabaréjeleneteket majd zenés összeállítást láthattunk, az órámat nem is néztem, de talán este 11 körül ért véget a rendezvény.

A blokkok után Zsuzsival dumáltunk kicsit és dedikálta a családi fotókönyv egyik "rá vonatkozó" oldalát (az egyiket, mert ugye jó sok oldalon szerepel...)

És annyira -de annyira örültem a találkozásnak és kedvességének, hogy elmondani se tudom. Ez talán megintcsak a lökött rajongásomnak tudható be, amit nem sikerült kinőnöm az utóbbi 25 év alatt, vagy egyszerűen csak az ő közvetlenségéből fakad, nem tudom. Mindenesetre több hétre elegendő boldogságcsomagot kaptam aznap este.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése